Huis31

Huis31

Over dit project

Op deze pagina kunt u lezen over het videoproject voor Huis31.
Voor Huis31 hebben wij een woning mogen filmen.
De vraag was dan ook of wij een woning duidelijk in beeld konden brengen met een andere look en feel dan een 3D model of foto’s.
En ons antwoord daarop was deze video.
Met een video maak je een totaal andere sfeerimpressie van de woning dan met foto’s.

LEES MEER


Het doel van de video was om de woning onder de aandacht te brengen.
Dit doen wij door het gebruik van de juiste sfeer muziek en het correct filmen van alle ruimtes in en rondom de woning.

Stap 1:
Tijdens de bespreking met de klant hebben we de volgende gegevens in kaart gebracht.
Wat is het doel van de video? (Bijvoorbeeld: meer traffic aanleveren voor de website, een potentiële koper vinden voor de woning, Huis31 online presenteren en een merk creëren).
-En waar ligt de behoefte van de klant? (Bijvoorbeeld: de uitstraling van het bedrijf is leidend voor de stijl van de video).

Als wij deze gegevens hebben verzameld dan maken wij een concept.
Dit concept wordt naar de klant gestuurd om een duidelijk beeld te schetsen voor de klant.

Stap 2:
Concept uitwerking en Shotlist.
Voorbeeld concept uitwerking:
-De woning zo voordelig mogelijk in beeld brengen en de sterke punten benadrukken.
-De exacte locatie van de woning in beeld brengen en de omliggende omgeving.
-De juiste muziek om een sfeer te creëren die bij de woning past.

Nadat de klant akkoord is gegaan met dit concept plannen wij een draaidag en gaat het project van start.

Stap 3:
Video bewerking + feedback van klant
-De eerste versie van de bewerkte video wordt aangeleverd en de klant kan op-en aanmerkingen maken.
-De aanpassingen worden doorgevoerd en de video wordt aangeleverd als de aanpassingen akkoord zijn.


Project review

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet